Allbuy.pl Strona Główna Allbuy.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
pytanie dla znających html
Autor Wiadomość
cieplix 
Wojujący z Allegro

Wysłany: Czw Lip 20, 2006 1:57 pm   pytanie dla znających html

Jako że jestem laikiem jeśli chodzi o znajomosc htmla prosze o pomoc. Otóż zrobiłem stronke www dla mojej rodzinki http://www.miedzyzdroje-kwatery.pl/ (to nie krypto-reklama ;) ) - w zasadzie tylko zakładka "międzyzdroje i okolica" otwiera się tak jak powinno. Pod IE 6.0 działa extra. Niestety w firefoxie cos sie rozłazi. Stronke robiłem we FrontPage 2000. Innych narzędzi nie znam ;) Macie pomysł i radę w czym jest błąd? Prosze o łopatoligiczne tłumaczenie - jak ktos mi napisze ze kod w linni tej a tej jest błędny ... nic mi to nie powie :)

Dzieki :)

arth 
Powered by H2O

Wysłany: Czw Lip 20, 2006 6:14 pm   

Kod:
        <div style="text-align: center; width: 750; height: 91">

zamien na:
Kod:
        <div style="text-align: center; width: 750">

cieplix 
Wojujący z Allegro

Wysłany: Pią Lip 21, 2006 9:57 am   

Dzięki Arth! Podziałało! Ciekawe czemu FF inaczej interpretował ten sam kod ... Mam jeszcze 1 prośbę. Zajrzyj do zakładki Kontakt i Dojazd - w FF menu 'spada' lekko w dół ... czego to może być winą. Sorry ze zawracam dupę ale chcę żeby ta stronka w końcu wyglądała jak należy.

zmisiek1 
filatelistyka

Wysłany: Pią Lip 21, 2006 10:40 am   

jakieś zniżki dla SSS-manów? :)

kupowanie 

Wysłany: Pią Lip 21, 2006 11:16 am   

a tak przy okazji, żeby nie zakładac nowego wątku, czy ktoś mógłby mi podać kod html do jakiegoś prostego i skutecznego licznika? jestem ciekaw ile osób odwiedza moją stronę o mnie.

cieplix 
Wojujący z Allegro

Wysłany: Pią Lip 21, 2006 1:19 pm   

kupowanie, O ile wiem to potrzebujesz skryptu zliczajacego, nie html'a. Poszukaj, ja w home.pl mam 10 licznikow za darmo :)